keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 21 September 2011

Skandle baru ... hiks

 Semalam aku berjumpa seseorang ... masa tu aku dengan jiran-jiranku tengah makan-makan di kedai .. ada 2-3 orang lelaki di meja sebelah .. salah sorang tu tetiba pandang aku ... soo aku senyum lah ... senyum kan sedekah ... sweet jugak dia ...
rupanya dia kawan salah sorang jiranku ... (hiksss .. soo yg tadi dia senyum tu kat kawan aku ke? alamakkkk..malu nyeee) ... soo kami pun di perkenalkan ... dari situ .. kami berborak sakan .. dari hal kerja .. sampai la hal family dan diri memasing ...
dia nampak lembut je ... very humble .. suka buat lawak... aku lak..asyik ketawa jerr... dia tak abis abis citer..
belah petang kami janji nak jumpe lagi....
soo petang tu kami lepak 2 orang pulak ... dia banjer makan-makan... then kami jenjalan n lepak makan ice cream... dia cakap dia suka tengok aku ketawa... aku senyum jee... soo kami gerak nak balik .. dia tanya..kalau dia ajak aku kuar lagi ... aku sudi tak??? aku senyum n cakap ..sure ..y not ... (gheeeeeee sweeetnye diaaaaaaa)
elok aku tengah lambai ... sekali lagu Maher Zain kat HP bunyik...... dah pagiiiiiiii :(:( ....ahhhhhh sadissssssss... kan bagus kalo bebetul kenyataan :(..

~ It'S OnLy Me ~
weeee

2 ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky