keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 20 September 2011

Lelakiiiiiiiiiiiiiiiii ....


 tadi aku sampai di LCCT dalam jam 8.30 malam ... dalam kereta .. semua ada .. termasuk la anak buah aku yg dua orang tu ... soo ... bila kete start jalan je ...
si syatrah pun cakap .... BAPAKKK ... NAK KENCINGGG.....
soo bapaknye berenti la kat petronas tepi hiway LCCT ke banting tu..... aku pun kuar bawak dia pi tandas .. tepi bangunan petronas tu tandas lelaki .. si syatrah ni dah melulu nak masuk ... aku pun cakap ...


aku : KAKAK .. NI TAK BOLEH MASUK ... TANDAS LELAKI ....
syatrah : ABIS ... YG PEREMPUAN PUNYA MANA ??
aku : KAT BELAKANG NI KOT ...
lepas Syatrah melepaskan hajatnya ... kami pun gerak ke kereta .... aku jalan belah depan .. syatrah follow ... tetiba je dia melencong ke tandas lelaki n jenguk ke dalam n jerit kuat kuat ....

Syatrah : LELAKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

korang bayangkan ... buatnye ada lelaki kat dalam tu ... maunye tak terkejut ???
hahaha aku rasa.. kalo yg ada hajat pun ... terus tak jadik ....
budak ni sorang .. memacam aaa perangai dia ....

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky