keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 10 November 2011

Berdoa tapi tk mengharap?...

 Berdoa tapi tk mengharap?
isk .. ada ke patut macam ni ?? patutnya bila berdoa .. kena dengan sesungguh hati la kann ?? bila aku baca ayat ni pada status seseorang ... aku rasa semacam lak ... aku PM gak la dia ... tanya apasal ... 
isk ... dah macam 50/50 lak .... contoh macam posa .. tapi tak baca niat kot ... dapat lapar dahaga je la kann .. 
ape pun baca lah ... 


doa yang di makbulkan allah  
>>> https://www.facebook.com/notes/ikhlas-sabar-redha/doa-yang-dimakbulkan-allah/179588885436215

 doa >>> http://nasyid.com.my/doa/

 well .. pesan ustaz aku dulu kalau tak tau ... belajar ... tapi jgn belajar membuta tuli ..kena tanya ustaz juga ..

 ~ It'S OnLy Me ~
 
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky