keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 21 November 2011

Biawak nye orang :P ... sentapp ....

 aduhh ... harini asyik sentap jer ngan orang laen ... takde ong kot arini ?? ...

sentap pertama : 
arini aku ditugaskan untuk menghadiri Program Anugerah Ilham Desa ... soo memang laa ramai manusia .. tiap tiap kerusi tu dorang dah letak satu bungkusan @ doorgift... dalam tu ada laa roti sebungkus .. muffin sebijik n air kotak satu ... soo.. aku dah makan awal awal lagi sebelum menteri datang ... well lepas dah abis makan .. aku letak dulu kat belakang kerusi aku @ means kat montot aku laaa :-P  ... bukan aku nak buang kat situ pun ..aku letak je .. sementara nak jumpe tong sampah ...

sooo bila abis program .. orang semua dah gerak bangun .. kami ni diantara yg lambat keluar baris laaa ... soo bila bangun .. aku bebetulkan dulu kain n baju aku .. alih alih makcik belakang aku tu dia sound aku ...

mAKCIK : HAAA TU YANG BEKAS KENA DUDUK TU TAK BUANG KE ???? ......
 aKU : (senyum yang tak berapa nak manis) MEMANG NAK AMBIK BUANG PUN ..

haduuuu ... tak menyempat nyempat ... dia salah sound orang lah ... dia tak tau ke aku ni pecinta alam ... hahahah cewahhhhhhhhhh .... serius .. aku memang tak suka buang sampah merata rata ...

bila aku tengok tempat makcik tu .. melambak-lambak kiri kanan dia ada sampah ... huh ... ngape dia tak suruh kutip lakk ??? .....

huh ... biar lah .. agaknye dia ni jenis takleh tengok sampah kot ... atau dia ingat aku ni duduk atas makanan ??? hmmm ada kemungkinan gak kan?? sbb elok je sampah tu aku lipat n leperkan kotak dia tu ... ahh lantak dia laa .. 

 sentap kedua : 

yang kedua ni memang aku sentap .... kat cafe tadi ...
kami sampai depan office tepat tepat jam 1 tgh .. soo terus la pegi makan ... aku dah siap bayar nasik .. soo pusing pulak nak beli air ... ada laa sorang dua mamat ni dok berdiri  sambil sembang je depan kaunter air tu .. menyempitkan jalan ...
soo .. aku menyelit laa tempat yang boleh lalu .. .. alih alih yg lelaki tua tu undur kebelakang satu langkah .. kena la handBag aku ... aku wat derk je la sbb terkena sipi jerr ... bukannye aku sengaja langgar dia ... alih alih dia ngan kawan dia leh cakap ...

tua 1 : Huishhhhhhhhh .... bahayaaaaaaaaaa ... (nada tak puas ati)
cakap punya la kuat ... aku boleh dengar tauuuuuuuu ....

muda 1 : itu lah ... nasib baik tak melantun ....
haaaaaaaaaa yang ni buat aku sentap tahap dewa-dewa ... mulut macam lahanattttttttttt .... aku sumpah korang berdua sentap 44 kali ...

aku : dalam hati ( kurang ajar ... mulut macam longkang ... ) ... aku tengok je la muka orang tu berdua ..
 fuuuuuuuuuuuuhhhh .... sentap bangattttt siot.... sib baik aku sabar .. dah la tengah lapar ...  kalo aku sound dorang tadi .. memang takde ong 369 hari la dorang tu ...
kalo yer pun .. cakap la kat tempat lain ... bukan tepi aku .. bukan belakang aku ... aku leh dengar tau korang mengata aku ... ... kalau aku kecik ati ... berdosa korang ...tau takk ??memang aku kecik ati pun ........ :-( ..

hish ... kalo dah tua nak mampos pun perangai macam lahanat  .. tak tau laa ape nak jadi  ...
takpe .. aku doakan biar dorang kena gak macam ni ... biar dia rasa .. sakit ati tak kalo orang buat dorang macam tu ...

well ... sabar ada gak hadnye ... lawak .. kena jugak tengok masa n orang nye .. kalo dah macam tu .. bukan lawak namanya .. tapi >>>>>> BIAWAK!!!

~ It'S OnLy Me ~
weeee

2 ulasan:

~ Cik Azz Abu Bakar ~ berkata...

Hehehe...

Ni memang sentap habis ni... adehh..

Tanpa Nama berkata...

kak, setahun ada 365 hari je... kiranya, 369 hari tu masuk tahun berikutnya lah ek?

hikhikhikhik... aku buat lawak, bukan biawak tau! baik kau gelak sekarang!!!

miss u cik Jijah!


ikhlas,
ecah budak comel! ;)

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky