keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 1 November 2011

Roundes .. masa kekecik ...

 Hari ni aku bertugas di KKTM Ledang ... well .. this time pun aku kena jaga perlawanan roundes .. kiranya baru kali kedua la sejak aku keje kat sini .....

wehhh roundes tu permainan fav aku masa kekecik dulu .. selain badminton, baling slipar dll la ...

time tu pakai bola tenis je .... dah tu pemukul dia carik kayu biasa je .. yang penting best ... n bola melantun jauh ...

masa tu aku duk kat kuates FRIM .. kalo korang dari Kepong menuju ke Selayang ... tak tetepi jalan tu ada umah kayu coklat .. ahhh kat depan tu ada padang kecik .. kat situ aa kami dok main ... seingat aku .. tiap kali lepas orang mesen rumput ... petang tu jugak kami layan main roundes ...

soo satu ari tu ...lalang yang kena tebas tu ... kami kumpul buat macam ular ... then bila dah kering petang tu ... kami bakar .... hahaha main api .. biasa aaa bebudak .... abis .. nengok api dah takde ... upenye ..saki baki rumput yang kat bawah tu dah tebal .. soo kira macam api dalam sekam aaa .. diam diam makan dalam ....

udahnye esok pagi ... nah kooooooo ... padang depan umah tu .. itam legam ... semua hangus terbakar ... lepas tu takde dah lalang tumbuh kat depan umah aku tu .. sooo memang syiok la kami main roundes ...

esok aku paste gambar roundes ... aku jaga hakim je ... bukan kena jaga bebudak main roundes tu ... seronok layan je la .. tapi mak bapak bebudak ni ... agresif sehhhh ... tak bley memain kalo bab bertanding ni ... thn lepas pengadil pompuan aku kena maki ngan mak bapak budak ... kuwang ajo betul .... cakap aaa sopan sikit ... thn ni terus takde dah pengadil pompuan  ... ada pengadil lelaki jer 8 orang


~ It'S OnLy Me ~
weeee

1 ulasan:

SURIA AMANDA berkata...

roundes?my favvy jugak....

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky