keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 5 Januari 2012

bos ngan anak buah ... kaitan dengan aku ?

 aduh ... hari ni hari mood kelaut la ... nasib baik takde iso kat unit aku ni .. kalo idak .. hampeh ... jgn kata SO .. I pun belum tentu cecah ...

aku tengok surat atas meja ... tarikh surat 26/12 ... sampai kat aku 5/1... takde ape ape jot down .. dengan takde chop ... pelik aku ... takkan semua nak kasik tau kot? takleh pikir sendiri ke? kalo dah takde cop .. order la .. tak perlu aku kasik arahan atau kebenaran ... aduh ... keje pakai la otak .. kalo menda yg biasa .. buat jadi luar biasa ... kalau dah ok sekalipun ... buat la jadik lebih ok ...lebih hebat ...

then ... ada call in ... syarikat ape tah ... kata dah kasik surat .. then trail balik ... aku tak pernah nengok pun surat tu .. heran ...
upenye ... dalam bilik bos aku ... dari bulan Disember lagik ... dah tu dia kata takde kaitan ... aduhh .. kalo takde kaitan .. pulang la balik .. atau pass pada bahagian yg betul ... takkan la itu pun aku nak kena cakap 

bos dengan cara bos ... anak buah lain hal ... yg pening aku ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky