keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 10 Januari 2012

Kucing Syatrah ....

 sampai rumah semalam ... aku park kereta luar pagar ... dengar je kete aku .. terus syatrah keluar rumah n terjerit jeritkan sesuatu ... aku tak dengo sbb radio kuat ...

bila kuar je .. dia jerit jerit lagi suruh aku masuk cepat ... tak sabar nak tunjuk sesuatu ....

Syatrah : .. cik mie ... syatrah ada kucing ... comel sangat 

aku : ohh ye ke ?? mana kucing syatrah ?? (aku nampak kucing sebelah umah tu yg selalu kencing merata n berak depan umah aku ...

Syatrah : dalam kotak niii ... (kucing tu siap kuar posing posing aaa ..) 

aku : ohh comelnye .... mana kakak dapat kucing ni ?? mana bapak ambik??


Syatrah : petang tadi syatrah main basikal .. kucing ni datang ... kucing syatrah laaa

aku : (dalam hati .. amboi .. senang nye dapat kucing ...) abis dah kasik makan ke ??

Syatrah : dahhh ... kakak dah bagi makan tadi ... ni air dia .. air paip jee ... 

aku : abis kucing kakak nama apa ???

Syatrah : ..... (silence) ..... KUCING lahhhh ....

tadi pagi dia dah pegi sekolah jam 6.30 .... aku kuar rumah ngan bapak dia .. tengok kucing dah takde ... alamak .. kesian lak kalo takde nanti ...
puas laa bapak dia panggil kucing tu ... aku dengar dia mengiau belah kiri .. bapak dia dengar belah kanan ... cari punya cari ... jumpe la jugak ... rupanya dah merayap g umah sebelah .... selang 3-4 rumah gak ... maybe kena kejar ngan bapak kucing sebelah kot ... aku panggil dia ... siap dia macam main nyuruk nyuruk lak ... nyuruk belakang kete .. tepi tong sampah ...
aku tangkap n kasik bapak dia  .. soo kasik makan n minum ... letak balik dalam kotak ...

bapak : cantik gak kucing syatrah ni ....

oo yeah ... gambo pinjam je ... kucing sebenar tak ambik gambo lagik ... tunggu gemuk sikit ... heheh
bebudak dua orang ni bukan berani pun pegang kucing ... siap lari bila kucing datang dekat ... geli kot ... tapi ok la .. sekurangnya ada sifat suka haiwan n kena ada tanggungjawab la ....
tengok berapa lama dia tahan ....

paling kelakar tengok adik ... siap dia tergedik gedik kegelian ... lawak tul laa ... nanti aku nak ambik video dia ...

~ It'S OnLy Me ~

Photobucket

1 ulasan:

Fadhlah berkata...

hilang dah kucing tu

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky