keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 5 Januari 2012

ngantuk .. cemana nak drive balik ni ..

nak tido ... panas la pulak ...
lagipun dah lewat sangat ...

nak balik ... ngantuk ...
semalam aku terlelap masa drive ...
nak berenti .. takde tempat strategik ...
lagipun dah nak sampai umah
dekat dah sangat ...

puas laaa aku ..
nyanyi kokuat  ...  lagu ella kat radio ..
pasang radio kuat kuat ...
picit hidung ...
tepuk paha ...
gerak sana sini ....
picit tengkuk ...
minum air ...

tapi ....
split second !!!! ... PADAM ....
aku sedar balik sbb ...
kaki aku sakit ...
sebab .....
kaki aku jatuh celah antara pedal minyak n break ..
herghhhhhhhh ...
cik jahhhhhhh ... cik jahhh ...

korang nak tau ??
depan kete aku ada ... trailer besarrrrrr ...
silap aribulan aku sudu montot treler tu ..
atau ...
aku ada belakang trailer tu ...
huii ... nauzubillah

tapi serius nih .... aku ngantuk giler sekarang ... cemana nak balik :-(



~ It'S OnLy Me ~
weeee

1 ulasan:

Hajah Nafisah bt. Haji Md. Noor berkata...

Kenapa jadi mcm tu??? Bahaya memandu dalam keadaan mengantuk tu....

Berehat dulu yer???

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky