keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Sabtu, 28 Januari 2012

serangan rasaksa kecik....

 huuuu ... harini aku plan nak buat keje sekolah aku yg masih belum siap .... yang masih suci bersih ... hehehe apa nak jadi ngan aku ni .... ari ari ada je orang dok tanya pasal itu ini ... jelesnye ngan dorang yang boleh buat assignment kat opis tuuu ... esok nak kena hantar dah ni wehhh .....

aku?? sampai jam 7 petang pun aku dok pulun agi keje aku kat opis tu ...lagipun aku tak tergamak nak curi masa keje untuk buat keje sekolah ... tak baik ahh .. kecuali kalo waktu rehat n waktu balik ... atau bila aku memang dah takde keje opis yg nak di buat .. (huh.. ada ke?? negatiffff)

sooo harini aku bangun awal ... buat sarapan roti canai segera tempek ngan telo ... letak sos n ...baru je nak telan ... sekali turun anak buah aku dua orang tuu...berlari lari .... BOGEL!! ... herkkk .. baru sudah mandi rupanya ... bagusss ...bagusss ... pakai pampers n baju ... kasik makan roti ....

aku bukak meja lipat .. on lappy  ... datang si kecik tu ... pih tekan butang on ... terus padam lappy aku ...

aku on balik n pasang lak tetikus .... dia pi tarik tikus tu .. letak atas sofa n buat macam kereta ... yang aku tak tahan .. siap ada sound effect ... vroooommm..... vrooommmm .... kembung mulut dia yg comel tu ..penuh ngan angin....

kakak lak datang ,.....

kakak : acik mie .... game ada tak ???
aku : takdeeeeeee.....!..
sambil hulur remote .... aku cakap : pi tengok katunnn ....

kejap agi dia datang balik ....
kakak : cik mie ... nak main princess-princess...
aku : takde la kakak ... takde game dalam lappy cik mie ni ....
kakak : online laaa cik mieeee .....
aku : tak boleh nak on nii ..intenet takde  .... (tipuuuuuuuuuuuuu)
kakak : ANGRY BIRD ada??????? .....
aku : herkkk ......... (mati akai)
 
~ It'S OnLy Me ~
Photobucket

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky