keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 20 Januari 2012

Takdir ...

 boleh ke kalo seseorang tu hanya bergantung pada takdir n tak berusaha untuk mengubah dirinya sekarang kepada sesuatu yg lebih baik?

boleh ke seseorang hanya mengikut arus masa tampa merancang masa depan dia?

tetiba teringat lak ayat dalam Ombak Rindu ... yg dia tengah sembang kat tepi sawah tu .... Takdir ngan pasrah .. hehehe ....


~ It'S OnLy Me ~
Photobucket

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky