keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 17 Januari 2012

Y? ngape kita sanggup buat sesuatu yg menyusahkan diri kita balik??

 Aduhhh... sabar je lahh ... ape la yg buat ko nekad buat cenggitu dik?? ...

manusia ni kekadang buat perkara yang kekadang tak masuk dek akal
perkara yang bila kita dalam keadaan normal ... kita tak akan buat
perkara yang kita dah tau menyusahkan kita sendiri .... tapi kita buat jugak ....
perkara yang buat kita tak dapat tido siang malam .... tapi buat jugak ....

ngape sampai begitu sekali .....
ngape tak fikir panjang ??...........

kau buat aku risau dik .... 


~ It'S OnLy Me ~
Photobucket

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky