keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 16 Februari 2012

bila kakak bersuara ....

 pagi tadi .... Syatrah pegang pass pejabat aku ... then dia tanya ....

Kakak : acik mie .... apa nama acik mie ???
aku : (eja sambil tunjuk nama kat pass kerja ) AMIE
 kakak : (tetiba dia nyampuk) CIK MIEE ....

hahaha .. sabo je la budak sorang ni ... lain aku eja .. lain dia sebut ... tah cemana nak ajar dia pun aku tak tau .. semua nak express .. tak suka buat kerja ulang ulang ... paling aku tak tahan bila dia kata dia dah pandai baca ... ayat dia ....

kakak : syatrah dah pandai baca lahhh ..... baca dalam hati .....

haduuuuuuuuu ............

~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

2 ulasan:

SURIA AMANDA berkata...

pekkk!!!kena setepek..budak2 ni zaman kan...semua bijak pandai..

jaja berkata...

comel anak buah ko cakap camtu kakkk..hahaha

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky