keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 22 Mac 2012

bila aku dan dia ....

aku ngan dia kan pelik ...
kejap ok .. kejap tak ok ...
kekadang aku tegur hari ni ... 3 hari lagi baru dia balas ..


kekadang bila aku senyap .. dia marah pulak ...

 bila aku cakap banyak ... dia dengar je ...
tapi selalunya .. dia la yg banyak cakap ...
sbbb aku suka dengar je ...
 selalunya bila aku perlu dia .. memang dia tak ada ...
tapi ... aku selalu ada bila dia perlu ... (tapi tak tau aaa kot ada masa yg aku tak ada)

semalam dia PM aku .. jam 1 pagi ....
aku tanya kabar dia ... jawabnya ... ok ..
then aku tanya khabar sugarbaby (sugar glider) dia ...
rupanya mati dah ... 2 hari lepas ... sadisss ...
aduhh .. melepas aku nak nengok n tolong bela sehari dua  ..
baru je ingat nak pau dia utk bday aku ... heheheh ...

then dia tanya nak tengok dia tak ??
of cozz aaa aku nakkkk ... rindu wooh ..
aku dah download YM baru ... virsion 11 ...
soo .. bila dia call .. aku tak nampak button accept .. tapi ringing ok je ..
then bila dia letak .. aku call .. dia leh accept ...
tapiii...
tak boleh nampak apa aku type ... haduuu ... udahnye ..
aku kuarkan kertas ...  tulis mesej ...
Cuba abg kecikkan skrin call tu ...
dia balas balik dengan gerakkkan tangan tanda tak boleh ...
 then aku pun tulis lagi ....
nampak gayanya .. kita kena guna bahasa isyarat laaaaa ...
bila dia baca jer .. siap tergelak besar kat sana ....
hmmmmmmmmmm ..
rasa happy je bila dia happy macam tu sekali ....
dekat kul 2 gak aku sembang ngan dia ....
haduuu tak studi lagi nih ....
takpe laa .. sesekali sembang ngan dia ...
apa salahnya kann ...

~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky