keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 23 Mac 2012

jaman sekarang nye kes ....

phewww....
balik tadi aku singgah kat kedai "what son" ... cadangnye nak beli toiletries je ....

ambik shampoo
conditioner
berus gigi
ubat gigi
wet tissue
pencuci muka
cranberries kering
kacang campuran

ok tu jerr .... total RM99.79 ....herkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ................

 sebelah aku tu ada sorang akak tu nak beli bedak ... dia siap tengok tempat harga kat mesen duit tu ... then dia pandang aku ... pas tu dia pandang balik menda alah tu .... kalo dia tak percaya .. aku lagi laaaaaaaa rasa tak percayaaa ... hahaha....

apo kobondo aku ambik ni ??? aku rasa semua barang yg aku ambik kat atas tu semua ada less ok ... wallawehhhhhhhhhh ... ini macam kaaa ?? takde pun penuh bakul aku tu haa ... 1/4 bakul jerr ... huiiii dasat tuuuuuuuu .....

ini baru toiletries tau .. belum campur barang dapo ... untuk laundy ... fuuuu .. dasat betol nilai duit skang ni ....rm 100 dah macam rm 10 jeee ... kalo yg anak ramai tu aku tak tau aa cemana kess ..

kekadang aku tak kesah pun bila ambik barang ... main ambik je pun barang yg dah biasa guna ... kalo pegi kat kedai yg jimat .. murah ... borong ..tess koo.... aku rasa sama gak ... satu troli tu kekadang sampai rm300 abis .. padahal ape benda je beli ...

kekadang aku tak kesah .... tapi ada masa... memang aku kesahhh ...


~ It'S OnLy Me ~ Photobucket

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky