keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 15 Mac 2012

kekadang ...

 kekadang ... dia banyak cakap ...
 ada jugak harinya ... dia dengar je apa aku cakap ...
tapi ada gak bila masanya .... langsung tak bercakap ...
makin lama makin teruk ni ...

sibuk ngan hp jer ..
apa yg menarik kat situ ek ?
atau ada yg tertarik di sebelah situ??
haru ...

hahaha ... aku takmo tahu ...
lantak ko la labuu ...
asal ko bahagia selalu ...
hendaknya biarlah sampai ke anak cucu ...
....................................................................................

hmmm dah seminggu aku sms n mesej dia ...
bagi salam ..... tak jawab ..
bagi smiley ..... sengap ...
say hi .... jawabnye hi hi bye bye ke sudah ...
tanya kabar ..... dia jawab OK jerrrr ....
OK jerrrrrrr??? itu pun berjam jam tunggu dia balas wehh ... hohohoooooooo .... kecik ati mak tauu ... terus rasa macam menyesal jeeer aku mesej dia ... ape dia ingat aku takde keje lain ke?
kang bila aku diam je .. dia kata aku dah sombong lak .. langsung tak tegur dia ... abehhhhhhhhhh .... kalo aku tegur dia ... dia buat aku cenggitu lak ... hishhhhhhhhh .. serba salah wehhh ...

hisssssss kronik sangat ke ape dia nI?


~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky