keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 13 Mac 2012

Ombak Rindu Trip - 6

 sakit lagi buku lali aku yg terantuk lam bot ni ... bengkak dah takde la .. cuma rasa sakit je kalo terkena sesuatu  ....

 sambungan ....

sooo petang tu siren berbunyi lagi .... SNORKLINGGGGGGG .. SNORKLING ...

hehhhhhhhhhhh .. dak kecik je yg dok melaung panggil kami ... siap kami macam tak percaya lak ... betul ke tipu ni ?? tapi kuar aje laa .. memang dah 2.30 ptg ...

 soo kali ni naik kat jeti ... fuuuhh legaa .. takde la kena mengharung air lagi ... n syukur juga .. kami dapat masuk ke taman laut tu ... trip pertama dia pindahkan naik bot nelayan ... ingatkan dia nak transfer yg batch kedua .. rupanya dorang naik bot laju tu haaaaaaa .... udahnye bot kami la sampai lambat ... tak kesah laa .. janji sampai ....







nani n wani awal lagi dah masuk air ...

aku n vicky ... dia bebetul memaksa aku masuk dalam air kali ni ... huuuu risau juga aku ... tapi aku suh dia janji jgn lepaskan aku walau ape pun yg terjadi ... memang betul dia kotakan janji dia ... dari mula sampai abis dia pegang tangan aku .... petang tu aku dapat snorkling dengan vicky ... yey... happy sangat ... tapi takde la masuk jauh ketengah ... bahaya lak kalo jadi ape ape kann ... aku pun tak berani nak risikokan vicky ... teringat mak dia ...

masa kami pick up dia dari rumah ... mak dia nampak risau sangat n macam tak 100% lepaskan vicky ikut kitorang .... aku serba salah gak ... siap aku janji jaga vicky elok elok ... mak dia siap cakap ... my nyawaaaaaa n hug anak dia ... wahhhhhhhhhhhh .... untungnye vicky ..

hujan renyai juga masa snorkling kat taman laut tu ... tapi orang tetap tak berganjak ... satu agi ... hujan tu .... aku rasa sepanjang masa kat pulau ni ..memang aku di basahi dengan hujan jer ... siap mandi pantai time hujan lagi kooo ... takde pun demam ke ape .. cuba kalo ujan kat bandar ni haaa ... tak sampai 5 minit dah mula seram sejuk gamaknyerr ....

sooo takde masalah nak mandi kalo hujan pun ... sudah snorkling ... kami ambik gambar kat area tu sebagai kenangan .... then waktu balik agak crowded ... group hotel lain tu banyak trip n boat jugak ...

batch pertama angkut naik kapal .... kami kasik chance kat bebudak dulu .. kesian gak basah basah ni ... yg dah beso leh sabo n kuat lagi ... sooo ... dah abis angkut ... tiba giliran kami ...

hahaha .. kali ni kami naik bot laju la pulakkkk .... yahoooooooooooo .. laju gilerrrrrrrr .... masa melintas bot nelayan group kami tu ... kami siap lambai lagik ... nampak si yennn di belakang kapal ... siap tunjuk sign macam orang dok kayuh bot panjang tu ... yg sorang lagi di pintu masuk tempat kemudi kapal tu siap buat gaya orang menolak kapal tuuu .... hahaha lawak laaa dorang ni ... kejap je dah sampai ...

macam biasa ... kami mandi laut lagi ... yahooooooooooooooo .... seronok nye kalo hari hari leh macam niiiiiiii .... rasa takmo balik .....

~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky