keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 14 Mac 2012

Ombak Rindu Trip - ending

 sesuwai dengan tajuknye .... ini entry last percutian ombak rindu kami ....

soo ... petang tu kami mandi manda dengan sangat happy ... disebabkan kali ni semua orang ada ,... macam macam la kami buat ... buat putaran roda ... buat gaya renang berirama laa .. heheh gila ... mengalahkan bebudak jer kami ni ...


malam last .. kami dihidangkan dengan BBQ ... wahh bakar bakar sendiri ok! ... soo .. kami rembat ayam .. ikan .. fish ball n hot dog ... bakar .. bakar ... soo chef of the day ialah aku n wani ... hehehe



haduuu lambat masak .. lapo giler ... dah la panas membahang bawah kemah tu ... tak pepasal muks aku ngan wanipsksi blush free ... panas wooo ...



then ada dak omputes ni dok berdiri tepi kemah .. takde penyepit gak nye ?? aku pun tanya (asah lidah skett) ...



aku : u want to cook the chicken?
omputes : (angguk angguk ... sengih)
aku : ok .. put there .. i'll cook for u ...
(cewahhhhhhhh baik kunun) ... tapi memang aaaa aku tengah pegang sepit ...  takkan nak tolong golek paha ayam sesekali pun tak boleh kot??

soo malam tu kami makan makan sambil layan bola .. kenyang kebuntang memasing ... lepas abis bola kami lepak kat buai n meja kat tepi pantai tu ... sembang sembang ngan geng instructor ... lawak la dorang ni .. saket prot dok ketawa ... happening sungguh ....

udahnye kami balik ke bilik jam 2 pagi ... memang aku takleh tido sampai cerah ... 6.30 pagi aku dah lepak depan umah sensorang ... layan ketam yg dok memain kat depan tangga .. heheh ...

sayang betul nak tinggalkan tempat ni ... rasa best sangat kalo dapat layan feelings kat sini .. rasa rilax n tenang jer ... dan dan tu rasa takmo balik ... hahhaa

bot kami dari pulau ke tanah besar ambik masa 30 minit jer ... cepat la pulak ... siap dok gegelak ngan pakcik tu .. bila bot terlompat lompat di lambung ombak .. aku cakap ... langgar batu ... dia ketawa ... dia kata JKR lom petakan lagi ... pakcik tu cakap .. datang lagi bulan 4 atau 5 ... time tu musim mencandat sotong ... wallawehhhh .. serunuk abis tuuuu ....

soo korang ... kalo nak rasa pengalaman macam kami rasa ... sila lah booking cecepat kat Mutiara Redang ok ... search page dia kat FB ... Mutiara Redang .....

itulah penamat percutian kami di Pulau redang ... sungguh seronok ... sebagai pembuka tahun 2012 ...

memang aku flat 2-3 hari rasanya ... sudahnya jam 1 kami gerak dari jeti ... jam 3 pagi baru aku sampai rumah di Banting ... hua hua huaaaa ... nak pitam rasanya ... tido pun rasa di buai buai Ombaks Rindu Redang ... heheheh .... aku nak pegi lagi .... sbb tak khatam snorkling kat sana ... tak aci la kannn .....
nak gi ngan sape ekk ??


~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky