keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 5 Mac 2012

Ombak Rindu Trip @ Mutiara Redang - 1

 well .. in the end .. tercapai juga hasrat aku nak bercuti @ menjejakkan kaki kat Redang ...

Seingat aku ... ada sorang geng skolah aku yg memang asal sana ... tiap kali dia bercerita pasal pulau tu ... terus rasa macam tak sabo nak pegi ... rasa macam bahagianya laa kalo dapat tinggal kat pulau ...
 
serius .... aku memang suka sangat pulau .. ecehh ..konon bercita cita nak menjejakkan kaki kat semua pulau di Malaysia ni ... well .. one by one la kann ... takde la merancang ... tapi kalo dah peluang di depan mata ... masa pulak mengizinkan .... apa tunggu lagi wehhh ....


then aku suka sangat pantai n laut ... walaupun aku fobia sebenarnya nak mandi laut ... biasa aku jejak kaki kat gigi air laut tu jerr ...

mmm tu semua citer masa zaman aku kekecik aaa ... gi mandi laut kat pantai PCB kalo tak silap aku la ...  kekonon ngan anak anak sepupu aku ... masa aku jalan ke tengah laut tu (maksudnya kedalam lagi laa ... bukan tengah laut tuuu) .... then tah cemana .. kaki aku terus masuk macam kat dalam lobang dalam laut tu ...

padahal baru takat pinggang masa tu ... kaki aku tak jejak tanah langsung ... sib baik tangan aku dapat menyelamatkan diri aku sendiri dari tenggelam terus laa ... kira macam aku merangkak kuar dari laut tu ... kalo idak ... takde la korang baca blog aku ni kanns .. hehehe ..soo sejak dari hari itu ... aku secara rasminya melarang diri aku sendiri dari meletakkan diri aku dalam keadaan yang membahayakan nyawa aku sendiri ... (ada faham kaa?).. heheh... fobia laaa ... senang cakap ....

seterusnya .... aku suka naik bot .. naik kapal .. naik feri ... semua yg naik naik ajer ... hahaha yg menyelam ... maybe one day la kann ...bukan ape ... bila naik bot tu ... angin dia best je ..then nengok laut yg luas terbentang tu .... membuatkan aku rasa ....................  sangat bahagia ...  walaupun hakikatnya aku tengah serabut gilerrr ....

well .... hidup ... kalaulah semuanya yg bahagia saja ... takde la rasa nikmatnya kan ? ..sekurangnya yg pahit itu dapat membuatkan kita bersyukur ... ada lagi yg lebih membahagiakan dan takde la semuanya sedih aje ....

Bersambung .......
p/s : gambo semua cik Jah snap kat sana .... cantik tak pemandangan dia ???
Sangat Cantik kannnnnnnnnnnnss.....


~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky