keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 16 April 2012

35 years .... Alhamdulillah

Alhamdulillah aku masih diberi kesempatan untuk menikmati dan menjalani hidup di muka bumi ini ...

syukur alhamdulillah .. allah telah memberi jawapan yang aku cari cari selama ini ... walaupun di saat saat bahagia dalam hidupku...

sungguhpun ianya memeritkan ... tapi tak sedetik pun hati aku menangis ...
itu yang aku mahukan ... itu yang aku doakan
 ... itu yang aku harapkan ...

syukur alhamdulillah ... dah terungkai semuanya ... 
jika dia boleh bahagia dengan kehidupan yang dia pilih ...
Insyaallah ... aku juga sangat sangat bahagia dengan hidup yang Allah tetapkan .... 


terima kasih ibu dan apak  ..kerana melahirkan dan mengajar aku  ...
moga allah berikan kesempatan kepada aku untuk terus berbakti pada mereka ...
tak mungkin terbalas semua jasa dan pengorbanan ... 
tak terkurang walau sedikit kasih dan sayang ...
aku yang tak tahu menilainya ...
maafkan anakmu ini ...

di usia yang semakin banyak ini ...
terasa masa makin mencemburui aku ...
terasa banyak lagi impian yang aku belum capai  ...
terasa banyak lagi ruang yang masih kosong ..
terasa semakin suntuk perjalanan hidupku ini ...

jika masa dapat di putarkan ...
aku berharap aku dapat menjadi anak yang solehah dan taat pada kedua ibu bapaku ...
aku mahu menjadi hambanya yang taat dalam semua suruhannya ....
 aku ingin memberikan yang terbaik dalam semua hal ....

masa tak akan berputar kembali kann?? ...
semoga Allah memberikan peluang dan kesihatan yang baik ..... 
supaya dapat aku memberikan segala yang terbaik ...  untuk semua


Doakan yang terbaik buat diriku ini sahabat-sahabat ku ...
maafkan segala kesilapan aku ....
Have a great day all ... 



~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

3 ulasan:

wong meimot berkata...

salam Jijah...

wah..xnampak lansung jijah cam angka tuh..ape2pun comel doakan jijah yang terbaik..syukur jugak sbb jijah dpt ape yg jijah hajati insyallah hajat yg akan dtg nt akn tertunai insyallah

CHE ROSSLI berkata...

Moga sinar kebahagian milik kita semua!

AUDIT PRESTASI,DIDIK DIRI

amie tiez berkata...

terima kasih allz..

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky