keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 2 April 2012

apa jadi ... bila lori kona lipat ....

apa perasaan korang bilaa ......
NAMPAK KENDERAAN TERBALIK KAT TEPI JALAN ????

a) simpati .. jeling-jeling tapi jalan terus sbb takut cikgu tiup wisel suh jalann ....
b) simpati tapi dalam ati merungut .. sebab ko lahh jem jalan arini ....
c) wat tak tau jer .. jalan terussss ... dah lambat ...
d)  memula terkejut .. then ... rasa nak gelak guling-guling ...

soo jawapan korang adalah ????

jawapan aku adalah D ..... terkejut ... then rasa nak gelak ... kes nye gini ....

Jumaat lepas masa aku balik keje ... macam biasa dah jam 6 lebih .. dalam otak aku ni .. memang dah takde perkataan JEM ... tapi sebaliknya terjadi ... punya jauh jemmm kat hiway putrajaya ke KLIA tu ..tak jauh dari simpang .. aku nampak ada kereta peronda polis ngan 4-5 orang polis tengah bersembang n ada yg tengah tulis sesuatu ... sooo dalam otak aku .. dorang wat roadblock ke ??? tak heran sangat aaa sbb aku dah idopkan aku nye road tax.... hahaha ...

soo masa aku membelok ke jalan Dengkel tu .. aku nampak sampai 4 orang polis trafik yg jaga simpang 4 tu ... haikk .... selalu sorang je wehhh ... arini advance lak ... masa membelok tu ....mak aiii ... bebetul kat simpang 4 tu ada lori terbaring kat tepi jalan....... elok je baring tepi divider tu haa koo ... memang la aku terkejut sebabnya kat situ aku memang kona baekk punya ... sib baik nampak lori tengah tido kat tepi jalan tu ... hahaha kalo idak .. aku yg masuk lam lori tu pulak ..

... aku nengok driver ngan kelendan tu tengah nengok nengok lori sambil garuk garuk kepala ... muahahahahahaha time tu aku tergelak besar .... tak bley tahan lahh .... otak ni dah terbayang bayang adegan lori tu memecut dengan lajunya dan membelok seolah olah di litar lumba sepang ... muehehehehe ... macam dalam cerita katun CAR tu ...

. adoi brader ... kalo nak kona lipat punnn ... jgn laa dengan lori 1 tan maaaa .... lipat abes namanya ... takdo kojo .. carik kojo ... .. hmmm nasib ko la labuuu ....

 p/s : gambar pinjam dari carian google ... gambo tak sempat nak tangkap ... hehehe sbb tuan kodok pun kona lipat gak ...

~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky