keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Sabtu, 14 April 2012

makcik korea skodeng ... part 2.

tak abis lagi gelak kat lelaki macho yang gergaji box makanan tu tadi ... then ada pulak situasi lain berlaku  ... 
kali ni di tandas ... elok turun dari kapal yang sejuk beku tu ... aku rushing ke tandas .. tak tahan .. lagipun flight dia 2 jam 30 minit ..lama gak tu ...

ramai lak orang kat sini .. beratur la .. soo depan aku ada sorang awek india .. belakang aku lak .. semua pelancong korea ... amboi .. kemain lagik depa dok sembang ... ada la salah sorang tu .. tak tahan sangat kot .. sampai dia terlompat lompat menahan kencing tu haa ...

punya lama 4 pintu tandas ni .. semua terdesak kot ... yang makcik korea ni tak tahan sangat gak nye .. dia pi setiap pintu n tolak ... setiap pintu dia tolak ... sampai yang last sekali ....

korang teka apa yang dia buat ???

sampai je pintu tandas yang hujung sekali ... dia tolak ... then tetiba dia tunduk n ngintai kat dalam tuuuuu................ hahahahaha sabo jerrr ....

yang aku lak ... aku siap ngintai dia mengintai lam toilet tu ... bila dia bangun .. terus dia nampak aku tengah tengok dia .... terus aku sengih .. n dia sengih balik ....
 hahaha sabo jerrr ...

kalo aku la yg dalam tandas tu .. aku sembur je dia ngan air paip tu ... hahahahaha


~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky