keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 22 Mei 2012

bila syatrah bersuara

 semenjak dua menjak rumah ni jadi hotel persinggahan aku .. syatrah asyik melekat je ngan aku ... memalam sebelum tido ... ada laa yg dia nak aku buat ... samaada aku kena main dulu ngan dia... atau nyanyi ngan dia sebelum tido .. atau ... cerita ngan dia dulu ....

soo tadi petang aku balik ... terus dia terkam aku ... sembang sembang n so on ... kebetulan aku tengah geram ngan bunga rose daripada daun pandan ..soo sambil aku cuba cuba buat ... sambil aku sembang ngan dia... tiap kali aku abis buat ... dia pun claim laa bunga yg dah siap tu ... semua dia punya n simpan lam peti sejuk.

then dia panggil nama aku ....
syatrah : acik mie .... acik mie ....
aku : yeee ... ada apa kakak?
syatrah : acik mie ..... kawan kawan syatrah kann ... semuuuuuuuuuaaaaaa takde acik mieeee ...
aku : iiiiyaaaaa??? syatrah sorang je la yg ada acik mie ekk? kakak tanya semua kawan kawan kakak ke?
syatrah : a ah .... syatrah tanya ... semua cakap takdeeeee ....

hmmmmm patut aaa bila aku pi ambik dia kat sekolah ... semua kawan kawan dia dok sebok panggil aku gak .... semua panggil ACIK MIE .... bapak dia pun sama kena gak ... kengkawan sekolah dia semua panggil bapakkk gak ...


mmm kakak-kakak ...  dah besar rupanya anak buah aku sorang ni ....

~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky