keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Sabtu, 23 Jun 2012

apasal datang balik???

mmmhhh .... pelik juga seminggu dua ni .... tetiba muncul semula orang orang yang pernah singgah dalam hidup aku dulu .... yang banyak menguji kesabaran dan keimanan aku .... ketabahan...

Rasa kecewa itu memang sakit kan?? tapi tu cerita lama ...
zaman masa aku frust "menonggeng nyior" ...
nangesh sampai berhari hari (not more than 3 okeh .. hehehe)
zaman frust sampai aku tak makan langsung sampai 3-4 hari .... (hahaha takde maknanya... lelemak ku ini memang dah tegar.. tak jejas n susut punn.. hehe)

kalau dia hadir kembali ... dah pasti rasa sakit tu muncul kembali ... tapi tak sama seperti dulu ... cuma segala apa yg cuba di lupakan menerjah ke fikiran dan menyesakkan dada. ... dan membuatkan nafsu amarah aku membara semula .

mmm... mungkin juga aku sudah memaafkan semua apa yg dorang buat kat aku kot? ... sbb bila dorang muncul kembali ... aku tak rasa ape ape .... hahahaha.... kerazzzz.......

ngape ekk dorang datang balik?

yg sorang tu tetiba panggil aku ayg n bahasakan diri dia dengan panggilan yg aku biasa sebut dulu .... ohhhh geliiiiii okehhhhhhhhhhh .... panggilan tu utk orang yg tersayang saja ...

mmm bila dah frust baru nak cari aku balik ... baru nak buat ayat kesian macam 7-8 thn lepas ... aduhhhhhhhh .... disini bukan tempatnya ok ... soriiiiiiii ... ayat kamu sudah basi.. boleh bikin saya muntah hijauuuuu. ... anyway .. nama aku pun kamu sudah lupa ... muehehehe kesiannnnnnnnnnnnnn..... nampak sangat laaa berderet aweks yg beratur dalam listing kamu tu ... hahah wa tak kesah .... ok jerrr kalo ko lupakan aku terus......



kalau dalam diri sendiri pun ko takde keikhlasan ... takde kejujuran .... jgn harap laa ko akan dapat orang yg baik .... pasti yang sama macam perangai kamu jugak hadir dalam hidup kamu ....

walau aku masih boleh berkomunikasi n memaafkan semua yg dah berlaku ... tapi takkan mungkin aku boleh terima korang kembali ..... cukup sekali .....

mmmmm.... ada yg aku ok... tak kesah sangat laa  ...
ada gak yg aku rasa macam nak cakap .... "iskk boleh tak ko blahh dari hidop aku ..." hahahah .... mana tak nye .. asal sembang ngan aku ... mula laaa nak sakitkan ati aku jerr ... cakap pun macam dok perli-perli ... ada jerrr ... sib baik ko jauh mattt ..... kalo idak ... ada yg makan "panggggggggggggg" akuu.............

janganlah menduga ...
takut nanti aku lupa ....
aku ada dia dalam hidupku ....
walaupun bukan hanya aku dalam hidupnya...
aku tahu ....


~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

1 ulasan:

atuk berkata...

Assalamualaikum Jijah

moga dalam pemeliharaanNya selalu

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky