keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 29 Jun 2012

lu bikin gua terkejut beruks lahh ...

 dah dua hari aku di serang kejutan masa memandu ....

kelmarin pagi .. kat hiway ke putrajaya ... biasa laaa ... ada part yg macam mendap sikit kat jalan tu .... memang la aku dah standby bawak dalam jarak selamat ... tapi still dalam kelajuan yg lebih ... elok je aku follow belakang kete tu .... alih alih sampai kat tempat jalan yg tak elok tu ... dia boleh pulak buat break mengejut ..... haduuuuuuuuu ... sib baik aku sempat break mengejut gakkk .... aduhai .. takkan laaa tempat macam tu ko nak berenti n slow slow jalan? takde effect pun aku rasa kalo kete ko laju kat situ .... kalo yer pun .. buat la slow dari jauh lagi ... ini dah sampai kat muncung kete .... aduyai ... berderau darah aku ....



tadi pagi ... kat dengkel ... jalan nak ke hiway lepas balai polis simpang 3 tu..... mmm lepas tapak pasar malam tu laaa ... kete depan aku nii ..  dah la jenis MPV yg tinggi n beso gabak sampai orang belakang tak nampak ape kat depan .... kalo kete ko tinggi cenggitu .. aku rasa ... kompom ko nampak lebih banyak view dari kete yg rendah macam kete kodok aku ni ... of coz la ko akan nampak apa yg berlaku kat depan dengan lebih jelas ....

tapiiii aku rasa pemandu ni mamai kottt?? ....

tadi pagi ada xcident kat simpang yg orang selalu buat U Turn haram tu ... adoiiiii ... dia boleh lak buat terkejut beruk n break kecemasan bagai nak gila .. siap leh swirf ke kanan ... aduuuuuuu ... takkan la ko tak nampak ada kemalangan kat depan tu ... kete kemalangan tu berenti kat belah kiri .... ada dua kereta ..sah sah besar gabak kete tu .. sah sah ada orang dok sembang kat tepi tuuu ... yg terkejut beruk sampai macam tu sekali apa kess ??? .... tu yg aku kata dia bawak kete macam orang mamai atau mengantuk .... sbb cara dia terkejut tuuuuu .. mak aiii bikin gua nervess tahap dewa dewa wooooooo ... 

... sib baik bukan dia yg xciden kat tempat xcident tuuu ... kalo tak .. sekali ngan aku aku redah ... sah sah aku masuk opis lambat lagik .... kelmarin dulu dah ke kodok aku meragam ..tak pepasal masuk lewat kat opis ... since air paip halus macam air ujan .. nak mandi pun susah n tak puas ... dah tentu kuar umah lewat .... tapi setakat ni tak pernah lewat lagi la .. kecuali kelmarin ....

sooooo bila memandu tu ... fokusssss .... fokusssssssss ... mmm ni aku nak citer ..... semalam masa balik petang  .... jem macam biasa laa kat simpang 4 nak ke dengkel tu ... sooo satu kete belah kiri aku sloow n berenti .... sekali aku nampak pompuan tu dok bergayut kat talipon baekkk punya.... elok dia ke depan sikit ... ada satu kete kat belakang dia bebetul berenti depan sikit pada kete aku..soo aku nampak laa pemandu dia ... yg aku heran tuuu  ... aikkkkkkkkk .... bergayut gak kat talipon dia ... dua dua bijik kete depan n belakang bergayut..  .... aikk ... kete depan ngan belakang ni ... bercinto ko apo?? dua dua rancak berbual ... lama giler .... sampai kete dah gerak punnn .. dorang masih sembang lagik kat tiponnn .... aduuuuuuu ... ape nak jadik ... nampak gayanya ... abis gitu je la duit kerajaan buat iklan n promosi harga ribu riban ... tapi orang masih tak ambik kesah ...

agaknye laa kann ... dorang ni ada nyawa spare kot ????

~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky