keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 31 Julai 2012

bila Cik' Jah kejang ....

 satu petang aku berbuka dengan air tembikai ...
tetiba aku rasa kejang kat bahagian perut aku ...
heran sungguh ...
hari hari pin memang aku minum air sejuk untuk berbuka ...
takde masalah pun ...

sekali ini ....
seram sejuk dan kejang aku dibuatnya ....
lama jugak aku terduduk kat situ ...
bila aku berdiri ... terus nampak bintang-bintang ...
rasa macam nak pitam ...
terus aku capai kurma 2 biji n duduk kat sofa ...
badan aku dah di basahi peluh ...
macam orang baru balik joging jer ...

entah ape pasal .. aku pun tak tahu ...
harapnya takde la jadi macam tu lagi ....
agaknya badan panas .. lawan ngan sejuk ...
jadi la seram sejuk .. hehehe ...

~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

2 ulasan:

:: Mrs.Eady :: berkata...

jgn minum air sejuk lagi..

Outbound di malang berkata...

Nice blog :)
salam kenal sobat :)
di tunggu kunjungan balik.nya ya !terimakasih ...

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky