keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 10 Julai 2012

Imaginasi di Luar Kotak

 hehehe pagi ni ada perkara yang mengejutkan dan melucukan aku ...

semalam balik kerja .. aku parking kodok aku bebetul depan pintu depan rumah..siap undur n parking rapat ke pagar sbb nanti senang paklah nak parking skuter dia  ... soo malam tu aku tak ingat lak paklah guna kereta aku ... tadi pagi .... masa aku nak g keje ...

paklah : leklok sikit kete tuu ... 

aku : dalam hati (apasal lak arini ada pesanan penaja???) aku tak paham .. soo aku buat derk je sambil ambik kunci kodok n dok cari-cari kunci rumah aku .... ape laa masalah ngan kunci umah aku ni ... miss place jerr 
soo bila aku bukak pintu ....

aku : AIKKKKKKKKKKKKKKK ..... apasal kete akuuu ?????? 

aku tengok hood depan ada sticker warna merah .. besar gabak .. penuh hood depan tu ..bila aku tengok plate kereta..aduhhhhh ....then aku baru pahsan .. kete si zani upenye ... adoiiiiii .... terkejut sekejap ...  hahahah tapi sebenarnya ... aku macam tak percaya lak apasal tetiba kete aku leh berubah jadik hensem

aku : aduhhhhhhhh terkejut aku ... apasal lak tetiba kete aku leh berubah rupa ...

paklah : (gelakkan aku bagai nak rak) ...... hahahah over la tu ....ape ko ingat kete ko boleh berubah rupa ke??? hahahah over la tu ..... 

aku : hahahah ok gak aper kalo kete leh berubah ubah rupa ... 
paklah : hahahaha....  itu la yang di namakan IMAGINASI DI LUAR KOTAK....


adoi ... pepagi dah buat lawak lakkkkkkkk .... ok gak la .. leh berangan kejap ada kete encem macam tu .. hahahah ... kodok dah kena duk belakang laaa ... kasik chance si hensem duk kat parking VIP ... huhuuuuuuuu .... sempat agi ambik gambo .. then cecepat gi panaskan enjin kodok encem aku ...


~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky