keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 12 Julai 2012

Urut.. urut ...

 cakap pasal urut ... aku tak pernah lagi kena urut satu badan ....
urut kaki pun ... masa di Krabi aritu je ... tu pun sbb kaki dah lenguh n letih .... hehehe itu la pertama kali seumur hidup aku setakat ni ...

apasal aku tak pernah urut? ... mmm sebab utamanya .. aku ni penggeli ... kang gelak je lebih dari mengurut ... masa di krabi tu pun .. puas aku menahan gelak...

nak dijadikan cerita ... semalam aku jatuh tangga ... bukan macam pepatah tu ekk .. memang jatuh tangga ...  pagi semalam hujan memang lebat .. soo masa naik tangga .. masih ok ... tapi dah terdetik dalam hati aku jalan tu licin ... maklum la ... lantai special .. pakai MARMAR ... nahhhhhhh ... makan orang memanjang ... soo semalam .. aku la mangsa seterusnya .... masa nak turun lepas punch tu ... baru nak pijak anak tangga pertama ... ambikkkk ... bedebuppppppp .... TERBARING terus kat atas tangga tu .... haduuuuuuuuu ... sakitnye .... tengkuk aku pun sekali terantuk kat birai tangga tu ...




pagi tu ok lagi ... dah masuk petang ... langsung tak boleh nak dongak kepala ... malam nak tido .. lagi ler sakit ... nak baring tak boleh .. baring mengiring lagi la sakit ... nak ubah posisi pun sakit ...

harini aku dah macam robot la .. nak toleh kiri .. satu badan pusing kiri ... nak ke kanan .. satu badan pusing kanan ... duduk pun tegak jer ....

soooooo ... malam ni nak kena cari tukang urut ahh .. tak tahan dah rasanya ... esok kena travel lagi ... kali ni ke Penang lak ... nasib baik program sekejap je ...  

gambar pinjam internet jer ... takde gambo urut urut nih ...

~ It'S OnLy Me ~

Photobucket

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky