keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 24 Ogos 2012

Abang ... meh rayaaaaa ...

 Raya ke-4 ...
Faris baru je datang ke rumah nenek Gunong ... semalam dia tidur di rumah nenek Jelawat ... soo masuk je kat umah .. terus dia terkam kereta mainan dia n jentolak abang Izzudin.. then pegi masuk bilik .. ambik pulak bantal ultraman dia n bawak ke ruang tamu ...


elok je dia dok gegolek kat depan tu ... bapak dia balik ... soo ape lagi .. dua beradik tu cecepat lari ke depan .. bukak pintu n terlompat lompat excited la ... macam biasa la tu .. padahal biasa je pun .. mana ada bapak dia bawak balik ape ape ... saja dorang je suka suki melompat kanak-kanak riang ...

kebetulan la pulak ... ada laaa 2-3 orang budak lelaki ..kecik comel .. macam darjah 1-3 gitu ... kekanak riang jugak ... tengah lalu depan umah aku .. soo agaknye anak buah aku ni xcited melompat n buat bising .. bebudak 3 orang tu macam berenti la tengok ape yg jadi kat beranda umah aku tu ...

tetiba..... si faris ni ha... dengan selamba badak dia .. boleh lak panggil bebudak lelaki tu .. sambil dok lambai lambai tangan dia suh masuk .... siap dia jerit kokuat ...

ABANGGGGG ..... ABANGGGGGGGGGGG ...... AYEEEEEEEEE... siap ulang 2-3 kali ..
bebudak tu cecepat lariii ... aduhai ... sabo je laaaa....

wahhhhhhhh ... sesedap rasa je faris ni ... tah sape sape laa bebudak tu haaa... selambe dia buat macam kengkawan dia lakk .. alahai ... anak buah aku sorang nihhh ...

~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky