keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 7 Ogos 2012

baju raya aku mana???

Bulan puasa ni memang penuh dengan aktiviti menarik ... aku rasa .. sejak mula puasa .. kursus n ceramah tak abis abis ... bagus jugak macam tu ... sekurangnya aku takde la mengantuk sangat ... hehhe tau tau aje la .. kalo dah mengadap pc ... dengan suasana yg sejuk bedi ... dah tentu mata pun kuyu jer ...


ape pun .. banyak projek menanti aku lepas puasa nanti ... tak tau la cemana ...

baju raya yg aku tempah tahun lepas .. dah masuk nak raya kedua ... tak tau siap atau tidak ..
tukang jahit tu langsung tak bersuara .. langsung tak cakap ape ...
cakap je la ape dah jadi ngan kain aku tu .. kalo salah gunting ke .. atau dah terbuat baju orang lain ke ape ... aku tak kesah pun ... kira sedekah aje la ...
tapi sekurang kurangnya .. aku nak dia cakap yang sebenarnya ... daripada dia menipu sepanjang masa ... nak pandang muka aku pun dia macam dah malu alah ...
ape la sangat kain yg tak sampai RM50 tu ... 

skang aku dah beli mesen ... kalo nak buat baju sampai 10 pasang pun aku boleh buat sendiri ...
manusia .. manusia ... lagi ko tau hukum hakam .. lagi ko buat gak ... ape nak jadi ... kalo dia tak cakap lagi ... minggu depan aku jumpe dia ... aku nak mintak balik kain kain aku tu ... nak tengok ape dia nak cakap ...

p/s : kalo la kain aku tu di jahit labuci ... gamaknye dah penuh satu badan labuci tu haaa ....

~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky