keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 29 Ogos 2012

cas negatif

ouch ... kenapa aku?
aku tau bila aku mula membalas mesej dia .. mesti akan berlarutan ... 
oh tidak ... lepas satu.. satu ...
kalau la haritu dia tak sebut yang mak dia dah mati ... aku rasa aku masih silence sampai ke sudah ...

susah aku nak citer dari mula ...
bagi aku ... lagi tua umur seseorang ... lagi matang la orang tu ... tapi dia ni ... aku tak tau la apa jadi ...
boleh je kalo aku nak dengar masalah dia tapi buat keras macam batu ... takde effect n perasaan ...
tapi sebagai manusia normal .. aku tak dapat nak buat cenggitu ... paling tidak .. aku kena la cakap menda yang positif ..

tadi tah ape dia merepek meraban .. nak bunuh diri ..
aku tau la dia stress sbb mak dia dah takde ...
then dia kena kenching kat orang ...
barang kena curi ...
then dia cakap dia mula stress n mula take medicine again ..
dah mula minum-minum ...

kena pukul ngan orang ???
aduh ... ngape sampai gitu sekali

 semua ni cas negatif yang bisa mengharu birukan hidup ...
oh tidakk ... jgn sampai berita ko kuar paper dah la siva ...
harap dia ok ok saja n all problem solved ...

~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky