keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 10 Ogos 2012

Kesilapan besar ...

 skang ni .. bahasa dah bercampur aduk ... kekadang terbawak bawak lak sampai ke cetakan bahan bacaan dalam pasaran ... kena teliti satu satu ... tapi kekadang ada gak terlepas ...



ini aku jumpe dalam poster .. paling tak tahan masa aku nampak cipan tu la ... siap aku ketawa sampai meleleh air mata ... aduuu geli hati rasanya ... satu lagi yg aku jumpe kat gambar betik dalam buku bahasa Malaysia ....  korang agak ape dia tulis???? ....................................



 PAPAYA !!! .... kerazzzzzzzz  .....
bila aku cakap ngan publisher tu .. dia silap leh cakap .... ehhh salah ke?? bukan papaya ke???

aduuuuuuu aku tak bley tahan nak gelak ... BETIK laaaa ....


~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky