keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 8 Ogos 2012

Masa untuk keras kan tangan ...

Jumaat lepas adalah hari yang sangat sangat bz dan special .. bz sebab ada keje yang sangat sangat penting ... alhamdulillah dah selesai satu part ....

then hari yang sama jugak ... ada bengkel kraf .. hehehe i like ... masa memula masuk sini .. aku belajar buat aksesori .. then the next year .. belajar buat sulam riben .. this year pulak ... decorative painting ...memula nama aku takde pun dalam kelas tu ... soo aku masuk gak la dalam kelas tu sbb nak menempek ... tak dapat sijil pun takpe .. janji dapat ilmu ... ye dak?

soo aku menempek la dalam kelas ... alih alih dorang cakap ada orang tak datang ... whoaaaaaaa ... rejeki makkkkk .... i like sangat sangat x 10000 kali ...

syok sangat ... tak terasa masa berlalu pantas ... kalo boleh sepanjang hari nak buat menda alah tu jer ... tunggu la .. nanti ada RM lebih aku nak beli semua barang-barang dia ... suka sangat .... Alhamdulillah ... 

p/s : aku rasa sangat best jika aku dapat berada n kerja dalam syurga kraftangan .. hehehe means kalo macam kat gudang barang barang kraf tu ... lagi lagi kalo macam yang kat atas semua house kl tu ... huuuuuuuuu chap jempol ahhh ... 2 thumb up ...

~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky