keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 22 Ogos 2012

"mimpi" malam tadi ...

4 tahun .. 9 bulan ... 3 minggu ... bukan satu jangka masa yang singkat ... tapi dah cukup untuk buat aku rasa dah cukup lama ...

semalam aku mimpikan dia .... sungguh aku tak suka dengan mimpi tu ...
aku mimpi aku di dalam sebuah restoran.. agak privacy dengan ruangan ruangan peribadi  ... ramai orang kat sana .. tempat duduk aku agak tersorok..aku menanti seseorang....

 ... dari mula aku dok perhati sorang perempuan ni... nampak cantik n ayu je ... aku sempat bertegur sapa sekali dua dengan dia ... alih alih dia datang n terus berbual dengan pompuan tadi tu ... nampak mesra sangat ... jelesssssssssss...

entah macam mana..masa aku beredar dari tempat tadi ... . dia nampak kehadiran aku kat sana .. terus tergumam ... kaku n membisu ...kerazzz..... tak macam tadi ...

bila masa memperkenalkan diri ... awek tadi kenalkan dia sebagai pakwe dia ... aduuuuuuuhhh .. sentap betul aku rasa waktu tu ...terus teringat masa aku tahu dia ada hubungan dengan seseorang... sakit hati aku ... bagai di hiris berkali kali ... sekali ni aku pulak yang terdiam .... marah ... sebab aku dah puas bersabar...

aku pun cakap .. dia pun bf aku ... sejak 4 thn lepas .. sampai skang ..
sekali ni pompuan tu pulak yang tergumam ... aku tak tau ape jadi lepas tu ... ada adegan rajuk merajuk ... ada adegan pujuk memujuk ... antara dia la ... aku dia tak peduli pun ...

 BENCIII aku melihatnya ... sakit hati aku ...
sampai satu ketika pompuan tu tetiba mintak maaf dari aku ...
aik ....???  kenapa pulak dia yg mintak maaf?? bukan salah dia pun ...
siapa lak aku utk dia mintak maaf??? 

sampai waktu mereka nak berpisah @ balik  ... dua dua nampak sangat sedih n sungguh berat untuk melepaskan satu sama lain .... siap peluk n cium perempuan tu lama sangat ....


aku rasa serba salah ... untuk aku ke semua tu harus terjadi ?? bahagia ke aku?? disebabkan aku ... mereka berpisah?? ...

ohh tidakkkkk.... aku tak sanggup melihat ... aku lebih rela melepaskan semuanya ... aku lebih rela pergi dan kehilangan semuanya daripada aku bahagia atas derita orang lain .....
apa sangatlah cinta itu kalau ia bersiram air mata dan penderitaan orang lain...
apalah sangat aku utk dia?? penting ke? aku rasa tak penting pun .. sebab dia dah pun ada orang lain selain aku .... 
aku lebih rela kehilangan dia .... NOKTAH. 

aku terjaga jam 4 pagi .. terus tak boleh tidur lepas tu .... ahhhh serabut otak aku ... macam macam perasaan dalam benak aku ni .....  parah je aku rasa ... real ke? mimpi ke? petanda ke??

drama ke ape ni??????????

kan aku dah cakap aku mimpi malam tadi .... hahahah ape daaaaaaaaaa.... tapi aku tak suka mimpi ni ... tak sukerrrrrrr ... THE END!


~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky