keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 14 Ogos 2012

Mulut ada sedikit bau lah ...

parah betul .. memang la mulut orang berpuasa berbau ...
tapi jangan laa sampai bau petai jering lebih kuat ..
aduhhhhh ... pening kepala aku ...
ape tadi pagi tak gosok gigi ke ape ... hehehe .. 
siksa gak jiwa dan raga aku kena duduk sebelah dia tadi ...
sabar je lahhh ...
dugaan .....

~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky