keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 4 September 2012

bila aku bermimpi .....

 tidur malam ku di hiasi mimpi pelbagai ...
dari satu babak .. ke babak yang lain ...
ada yang suka .. ada yang ngeri .. ada yang tenang ....
kata Nizam ... kalau nak ia jadi kenyataan ...
kena tunggu lepas 3 hari baru boleh cerita ...

tapi aku macam tak dapat nak lupakan mimpi tu ....
bagaikan berputaran sepanjang hari di fikiran aku ..
di pagi buta ini .. aku menyelak lembaran siber ...
satu muka ke satu muka ...
satu babak ke satu babak ....
 dari baik .. ke buruk .. bertambah buruk n parah ...
aduhh ... parah benar jika ini tafsirannya ...

tapi .... jika yang buruk membawa kepada kebaikan yang terbaik buat ku ..
aku terima dengan hati yang terbuka ...
tapi ... aku mohon agar diberikan ketabahan ..
untuk aku bertahan
kekuatan ... untuk aku bangun kembali ...

 Ya Allah .. bantulah hambamu ini ...
..................................................................................





~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky