keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 14 September 2012

JFK @ KK

 hari pertama bengkel ... sampai jam 11 malam kat dalam kelas
hari kedua ... sampai jam 3 pagi dok menyiapkan report dalam bilik hotel ...
hari ketiga ..program dah abis tengahari ... tapi petang kena g pemantauan lakk ....
esok ... lusa .. tulat ... pemantauan lagi ...
kali ni memang jalan tak abis abis ...
pinggang aku dah mula rasa sakit ....
best kalo dapat tido kat hotel seharian .....
dengan sejuk aircond yang sejuk membeku ..
dan tilam n bantal yang empuk ..... dap nyee
tapi lambat lagi nak abis program ....
sooo ... enjoy makan ABC kak nong special je la ...



malam ni tido awal ... best nyeeeeee....


~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky