keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 13 September 2012

MORNING @ KK

Morning all ... skang ni baru jam 6.30 pagi kat KK .. tapi aku dah lama bangun ... ye ah .. subuh kat sini awal lagi ... tapi jam 6.30 pg kat sini memang dah cerah macam jam 7 lebih kat KL ... soo beruntung la orang kl sbb masih dapat tido dalam kegelapan pagi n orang Sabah sbb sentiasa jadi early bird....


teringat masa memula out station di Kota Belud ... masa tu bukan di hotel ... cuma di premis kerajaan tempat aku bekerja .... tak silap aku masa tu jam 7 pagi ... aku pulak tido kat tepi tingkap yang tak berapa nak ditutupi dengan langsir ...

elok je aku pusingkan badan mengadap tingkap ... alih alih muka terasa panas dek bahang matahari ... nah koooooo .... melompat aku bangun dari katil ... dalam otak aku ni... abis laaaaaaa dah lambat bangun ... jantung aku time tu .. toksah nak kata aahh .. memang berdegup kencang macam baru lepas kena kejar "org-gilakk"

ye ah .. cuba korang bayangkan kalo dah panas terik macam kul 9-10 kat kl tuu ... matahari dah bebetul panas n cerah ...  mesti la rasa macam dah lambat ... sekali aku tengok jam .... baru jam 7 lebih .... aiyohhhh ... spoill .....

tapi sbb dah tersedar ... bangun mandi laaa ... apa tunggu lagi ....

sooo ... GOOD MORNING ALLL ..... HAVE A NICE DAY TODAY ....

JFK : jam 7 nye pict .. dah cerah .. terang benderang ... kite mandi duluu........

~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky