keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 3 Januari 2013

1st day bebudak sekolah ...

 1st day bebudak sekolah .... mesti mak bapak ramai yang tak keje ... tapi aku g keje gak walau aku lom jadi mak ... hehehe ... sampai je kat opis .. sorang kawan aku tanya ,,,,

kawan : Mieeee .... tak hantar anak sekolah ke ???
aku : hahahahaha .... anak saya takyah gi hantar .... cikgu ambik kat rumah ....

petang semalam balik dari kerja ..... Syatrah datang duk sebelah aku ... then dia cakap ....

Syatrah : Cik Mieee... tadi kann .. kawan syatrah cakap .. "sedap laa lempeng syatrah bawak haritu .. nanti bawak la lagi lempeng" .... Cik Mie .. nanti boleh tak cik mie buatkan syatrah lempeng ??? syatrah nak makan kat sekolah ...

aku : oo ye ke ??? nanti cik mie buatkan ekkk ...

aduhhhhhhhh ... tak tahan tengok mata bulat dia tu ... lagi lagi kalo dah dia dok melepek sandar kat badan aku ni haa ...

soo tadi pagi aku bangun awal n buatkan dia sarapan lempeng utk bawak kat sekolah ... sekali ni aku bagi dua beradik tu penuh satu "tipuware" sorang ... aritu kasik sikit je ... 

lepas mandi tadi pagi .. terus dia sapa aku kat dapo ...

Syatrah : Cik mie masak apeeeeeeeeee??
aku : Cik mie buat lempeng syatrah laa ... nanti kakak makan ekk .. kasik kat cikgu ngan kawan kawan sekali ekk ...

hehehehe terus sengih sengih je dia .... mmm bebudak ... memang macam tu kann ?? teringat lak masa aku sekolah dulu .... hari hari ibu buatkan bekal makan ... tak pernah kot aku cakap terima kasih ??? ...

Mekacih Ibuu .... I Love U ...



~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky