keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 7 Januari 2013

Apam ape ke nama???

 adudududuuuu sedapnye apam ni ...

teringat masa duk kampung baru ... gerai apam ni satu kemestian n gerai sebelah dia yg jual air ... satu je air yg aku suka ... sirap bandung yg ada jelly warna merah ... aku panggil air cacing je ... hahaha sbb jelly dia macam cacing ... tapi sedap tuuuu ...

anyway ... apam ni nama ape ek ?? susah nooo aku nak jumpe orang jual apam ni kat tempat lain ... atau aku yg tak perasan ekk ?? ada ke jual kat paso malam @ Putrajaya?? ade kerr??


~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

2 ulasan:

eray berkata...

apam ape nie..?? x pernah makan, tp nmpak syok

http://welovesusuibu.blogspot.com/2013/01/masalah-penyusuan-susu-ibu-bayi-tak.html

dkama berkata...

Yang warna kuning tu memang sedap... Suka sangat...

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky