keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 27 Februari 2013

parut di hati

IKHLAS .... bila memberi ... ikhlas dalam perbuatan ... ikhlas dalam perhubungan ... 

perlu sentiasa ada sedikit "IKHLAS" dalam apa juga yang kita buat .... buat kerja dalam keadaan marah dan tiada keikhlasan .... hanya PENAT yang dapat ....

perlu ada JUJUR dalam perhubungan sesama manusia .... jangan di depan muka manis bak gula ... tapi di belakang .... abis semua keluar ...

Perlu juga sikap JUJUR dalam kerja ... jangan bila depan bos .. baru nak tunjuk hebat n rajin .... tapi di belakang ??

teringat kesah tukang urut di Krabi ... aku harap aku juga mempunyai rasa syukur yang amat sangat seperti itu ...semga Allah tidak menjadikan aku seorang yang lupa pada nikmat sementara yang telah diberikannya.

pepagi lagi aku dah macam bagi ceramah agama lak kann ?? hehehe ... bukan apa ... rasa SENTAP sikit dengan status di FB sorang staff aku ni .... tak sangka lak dia cakap macam tu sekali .... tetiba aku jadi takut .... adakah selama ini dia IKHLAS dalam segala apa yg dia buat ?? untuk segala apa yg aku ambil daripada dia ?? untuk semua yang aku minta dia buat ??

betul lah kata orang ... rambut sama hitam ... hati lain lain ....
tinggallah parut di hati atas apa yg dia katakan semalam sebagai peringatan untuk aku di masa depan ....

~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

4 ulasan:

Izwa Kamaruddin berkata...

alahaiii..

NM02 berkata...

kenapa ngan dia? ada yang tak kena kot...

JijahJambu@Jj berkata...

ada la sorang ni ... tetiba dia mengungkit lak ... tapi ayat dia tu yg buat saya sentap sangat... takde sape pun suruh dia buat kerja tu ... bila dah buat .. dia sindir pulak orang ... buat keje tak ikhlas la namanya tu kan ??

azhariahzuber berkata...

Tu la namanya slh guna fb

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky