keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 26 Mac 2013

abg nak OYIKKKKK .....

 satu malam dalam bilik tidur aku .....
anak -anak buah aku semua dah siap baring kat tempat masing-masing n dah abis baca doa tidur ... tak sampai 2 minit ....tetiba abg faris bangun n berdiri ....


faris : hmmmmmm abang nak oyik laaa
aku : abg nak ape ??? nak gi mana tu ???
faris : abang nak oyikkkkk ...
aku : oyikk ???? ape tu abg ... cik mie tak paham ...
syatrah : adik nak oyik la cik mie ...
aku : aduhhh .. cik mie tak paham la abg ....

(tengah aku dok pikiaq .. tetiba teringat .. bebudak ni tido tak bawak botol susu pun .... baru teringat air HORLICK ... aduuuuuuuhhhh )

aku : abg pi ambik kat bawah la  ...  pi mintak ngan ibu ...

faris ... terus turun ke bawah dengan kakaknya ...
tak sampai 3 minit .... dua dua naik bawak botol .... tapi dalam tu ada air masak jer ...
hahahahahaha ... kesiannnnnnnn ... esok la minum air horlick yer abang ...


 gambar : abg faris n uncle

~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky