keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 10 Julai 2013

Puasa 2013

Hari ni dah mula puasa ... cepatnya masa berlalu kan ??

well .. puasa kali ini .. aku rasa aku tak mau belanjakan duit untuk membeli kuih muih ... hehehe bukan ape ... benda yg boleh wat sendiri ... better kita buat sendiri ... kalo dulu aku tak sempat sbb banyak assignment nak kena buat ... kali ni aku dah free ... insyaallah kalo takde aral .. aku rasa aku nak buat gak 2-3 jenis biskut ...

anyway .. korang perasan kee biskut tu dah mahal harganya ... sekeping biskut tu kekadang cecah RM0.50 sen ... dah macam kuih muih yg pepagi kita makan tu ... aku rasa kalo kite buat sendiri ... mau dapat lebih pada 1 balang beso .. puas makan la senang cakap ...

well .. aku nak cari resepi tart nenas yg biskutnya ada rasa macam susu sikit ... sedap la pulak .. kalo yg kulitnya gebu tuu dah biasa jumpa lam buku resepi ... intinya aku beli je la .. tak larat nak mengacaunya ..

hmmm ... dah lama aku janji ngan syatrah nak buat biskut dengan dia ... tah berapa kali dah beli acuan .. tak jadi jadi nak buat biskut .. dia pun dah tak xcited dah kot ?? .. atau dia masih menagih janji ... tengok aa weekend ni.

~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

2 ulasan:

perjalanan pulang berkata...

salam jijah... lama beno tak menjenguk ni...time puasa ni tak usah sebut nenas...meleleh air lah

SangRatoo berkata...

Salam Ramadhan utk Jijah sekeluarga :)

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky