keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 5 September 2013

apa sudah jadi ..

pagi ni hujan selebat lebatnya ... lencun baju dibasahi hujan masa nak masuk kereta ... kalo dah nama hujan .. kereta takde la laju sangat ... aku pun tak berani nak laju laju ... tayar dah botak ...

smlm kawan aku call kasik tau dia dapat pengecualian kredit .. 10 jam kredit ... si mickey kurang sikit ... 6 jam kredit ... eager nak tau berapa yg aku dapat .... aku call berkali kali ... semak punya semak ... 2 jam kredit jerrrr????? adoiiiiiiiii ... ape sudah jadi???????? ape aku nak buat nih ...

 belajar dengan belanja sendiri ni nak kena pikir banyak .. usaha banyak .. memang leh buat pinjaman ... tapi susah dulu senang kemudian lagi best kot ??? kena la aku call tanya tn haji tu kot .. kelas pun tak lama dah nak mula ni ...

kalo dulu .. pegi balik kelas RM30 ... sekali ni aku tak tau la berapa hengget pulak ... kerazzz


~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky