keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 17 September 2013

D mana cinta?

di mana cinta?
berselindung di balik sana...
di mana dia?
Puas ku nanti.. tak kunjung tiba..

Burung tempua membuat sarang
bersarang tinggi di pohon sana
apa tanda hati dah sayang
Bila sunyi terkenangkan dia..

Jalan berbukit penat berkayuh
Rehat sebentar di pohon bambu
Apa di ingat org yang jauh
kelak hati menanggung rindu

burung belatuk burung kedidi
berlari lari tepi padang
ape di rindu pada yg tak sudi
resah gelisah hati tak tenang

~ It'S OnLy Me ~ weeee

3 ulasan:

Panglima Muda berkata...

salam jijah....lama beno tak nampak atau saya terlepas pandang

amie tiez berkata...

hmm memang lama menghilang ... tak sempat la panglima ... sesekali je muncul ... insyaallah .. jika tidak di sini .. pasti ada di FB ... Jijah F.Kay

rihan bidin berkata...

hati terkenang mulut menyebut.. hehe..

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky