keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 5 September 2013

ombak rindu berlalu....

Mlm ni aku teringatkan seseorang... sedikit rindu... pada kenangan itu...

wajahnya yang bersahaja... selamba dan ceria...

Rambut yang panjang kerinting... sedikit basah... dek hujan pagi hari itu...

Entah kenapa hari itu... langsung aku tak memandang mukanya... langsung tak mencuri pandang...

Aku ingatkan dia masih bersama sama ... rupanya hanya sekadar membantu ...

menghantar... menghantar semua dengan berat hati dan pandangan sepi...

Masih aku ingat seraut wajah itu... memandang...
Melangkah satu per satu....
Aku memandang hingga tiada bayang kelihatan lagi.... sayu hati....

Tiada ucapan terima kasih... mahu pun selamat tinggal... hanya kiriman salam....

Dan aku sungguh rindu.... pada secebis kenangan itu...



~ It'S OnLy Me ~
  Photobucket

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky