keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Sabtu, 14 September 2013

pegi mana lambat sangat balik????

Alhamdulillah selesai kursus BI ... walaupun short notice... alhamdulillah Allah permudahkan semua urusan... kami sampai di jeti Lumut jam 1.30 tgh n sedang elok kami naik bot jam 2.30 ptg... cumanya dugaan sikit sbb tak sempat nak sarapan n bas memang tak berenti memana kecuali di stesyen bas.

Balik semalam... si faris mula bising n tanya banyak soalan...

 cik mie gi mana?
Cik mie kusus ke?
Ngape lambat sangat cik mie balik??

Abang rindu cik mie...  sampai abg tido dalam bilik cik mie semalam....

Nanti lain kali cik mie kusus ni aje ekkk.... ni aje tauuuu (sambil tunjuk jari telunjuk dia kat aku)....

Iyalah.... aku jawab.

~ It'S OnLy Me ~
  Photobucket

2 ulasan:

Teena Tna berkata...

Wahh, best yer ada orang rindu dierr...

rihan bidin berkata...

kesian si kecik tu.. nak buat camne kan? dah tugas memerlukan kita untuk ke sana sini dalam masa yang sekejap atau lama..

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky