keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 22 Oktober 2013

anak bapak ....

dialog antara anak bapak dengan bapaknya di pagi hari ....

bapak : abang ... cepat laa pakai baju ... bapak dah lambat dah ni ... dah la nak jalan jauh ...
anak bapak : kalo bapak jalan kaki .. memang la lambat ... jauhhh nak jalan ... 

tak boleh tahan woo ayat dia ... makin hari ada jeee yang dia jawab ... ade je jawapan dia ...
udahnye pepagi buta dah gelak besar ....

dah tu sbb lambat sangat siap ... langsung kena tinggal ngan bapak dia ...
meraung ... nak salammm ... nak salam ...
adoii ...
anak bapak ... anak bapak ... saboooo je lahh

~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

1 ulasan:

Ann Ishak berkata...

jawapan yang tak boleh nak jawab balik :)

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky