keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 29 Oktober 2013

Bulat main roket ...

relax depan tv semalam ... tetiba datang si bulat berlari-lari (abis gegar lelemak satu badan dia) .. dengan muka baru bangun tido... (baru keluar dari gua persembunyian dia) ... terus datang kat tepi aku n menyerendeh suh garu ....

kering hidung dia ... gak nye kena hujan .. demam la kot ... sama macam tuan dia gak ... dah garu garu sikit .. dia pun baring depan aku n tido ....

sekali datang si faris ....

faris : nahhh bulat .... main roket
bulat : (terkejut ...sambil buat muka tak puas ati) ..
aku : (ambik roket ketepikan dari muka si bulat) jgn la kacau kucing abg ... bulat nak tido tu ...
faris : alaaaaaaa ... biar la dia main roket tuuuu ... (sambil tolak lagi roket tu kat depan muka bulat)

adoii ... sekali ngan kucing di suruhnya main roket .... parah ... parahh ...

udahnye bulat bangun n pi tido kat tepi dinding .... sedap je berlingkoo .... tak sedo ape dahh ...


~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

5 ulasan:

:: Mrs.Eady :: berkata...

wahhh gebu!

mokjadeandell berkata...

sebiji macam mok saya...ada darah kacukan parsi.tapi blur dia cukup tinggi.Buat la apa pun...dia kata...ah heee.

Amietz JFKay berkata...

haa memang ... dia memang suka banyak tido ... tapi kekadang dia suka gak kena belai belai tuu ...

amirul imran berkata...

nak kucing juga!

amirul imran berkata...

nak kucing juga!

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky