keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 23 Oktober 2013

Embun pagi ...

tiap pagi macam biasa sebelum mula kerja ... aku akan pastikan pokok aku cukup makan dan minum ...
(kira macam tuan dia jugak la .. letak beg kat opis .. terus pi makan ...) maklum laa .. dalam bangunan ni .. mana ada hujan .. kalo kat luar tu takpe la jugak ... kelembapan udara atau hujan yg turun .. basah la jugak pokok tu ... kalo dah nama bela pokok lam opis .. kena la jaga leklok...

tenung punya tenung ... pagi ni rupanya ... banyak embun kat bawah daun tu ... pernah sekali aku jumpa sebelum ni ... tapi satu titik embun je ... hari ni kat pokok duit-duit tu ... banyak betul...

kata orang tua .. ubat utk terangkan mata ... ambik embun .. baca selawat n sapu kat kelopak mata ...
kalo nak kuatkan badan ... sapu kat badan ...
hehehe sikit je pun ... sapu kat mata je la ...
ape pun .. semuanya datang dari allah .. pada dia kita meminta ... insyaallah



~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky