keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 25 Oktober 2013

Maaf

 Maaf ...
satu perkataan yang senang untuk di sebut ...
hanya sekadar ucapan di bibir ...
atau dengan kesungguhan dari hati ...

senang juga menerima perkataan maaf ..
tapi ada kala perkataan itu langsung tidak memadam kesan kesilapan itu...
calar di hati tu akan kekal di situ walaupun perkataan maaf itu sudah di ucapkan..
betol tak?
sampai bila bila pun akan teringat ....
macam torehan pada pokok kesan luka tu memang akan ok ..
tapi masih boleh di lihat ....

bukan memendam dendam ..
cumanya sakit masih terasa dan bersisa ...


~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky